TV 55″ Samsung UE55CU7172 – Recenze

Představujeme vám nový televizor Samsung UE55CU7172, který vás okouzlí svou ohromující obrazovou kvalitou a širokým spektrem funkcí. S jeho úhlopříčkou 55 palců (139 cm) si užijete neuvěřitelně detailní a ostré zobrazení ve vysokém rozlišení Ultra HD. Díky technologii HDR Plus se každá scéna stane živější a realističtější, přinášejíc tak do vaší obývacího pokoje skutečně kinematografický zážitek. Navíc s vestavěným operačním systémem Tizen budete mít snadný přístup ke své oblíbené online obsahu i aplikacím, čímž se váš televizor promění ve skutečné multimediální centrum.

Popis a vlastnosti

Televize Samsung UE55CU7172 je vybavena funkcí přesných a živých barev, které umožňují sledovat oblíbený obsah v přirozeném provedení. Díky těmto barvám jsou detaily na obrazovce takřka reálné. Navíc televize disponuje škálováním na rozlišení 4K, což znamená, že můžete objevit sílu barev ve fantastickém rozlišení. Procesor Crystal 4K se stará o to, aby výstupní obraz byl blízký 4K kvalitě a proces mapování barev zajistí realističtější reprodukci barevných odstínů.

Inteligentní centrum řízení zábavy Smart Hub je navrženo tak, aby jeho používání bylo co nejjednodušší a intuitivnější. Ušetřete čas strávený hledáním obsahu a raději si užijte sledování filmů nebo hraní her. Obsah je přehledně rozdělen do různých kategorií optimalizovaných podle vašich již existujících zájmů, takže všechno potřebné máte doslova na dosah ruky.

Další skvělou vlastností této televize je pohodlná správa zařízení. Televizor automaticky detekuje a připojuje se k různým zařízením v okolí, ať už se jedná o chytré telefony, mobilní zařízení nebo internetová zařízení. Navíc díky vestavěnému rozbočovači SmartThings Hub můžete připojit kompatibilní produkty bez nutnosti dalších zařízení. Tato funkce zajišťuje pohodlnou a snadnou správu vašich elektronických zařízení.

Zkušenosti zákazníků

Zákazníci mají smíšené pocity ohledně produktu „55“ Samsung UE55CU7172″. Někteří zákazníci vyjadřují pozitivní recenze, ve kterých chválí kvalitu obrazu a zvuku, jednoduché ovládání a moderní design televize. Další zákazníci však uvádějí negativní recenze, ve kterých se stěžují na problémy s připojením k internetu, pomalou odezvu systému nebo nedostatečnou podporu aplikací.

Celkově lze tedy říct, že názory zákazníků jsou rozdělené a každý má jinou zkušenost s tímto produktem.

Závěr hodnocení

Celkově lze říci, že televize Samsung UE55CU7172 je skvělým produktem pro ty, kteří hledají vysokou kvalitu obrazu a zvuku. Díky svému 55palcovému displeji s rozlišením 4K UHD si můžete užít každý detail ve velmi ostrém a realistickém provedení. S technologiemi HDR10+ a PurColor se barevná paleta stává ještě živější a přirozenější.

Navíc díky operačnímu systému Tizen máte snadný přístup ke svým oblíbeným aplikacím a streamovacím službám. Celkově tedy Samsung UE55CU7172 nabízí skvělé vizuální zážitky spolu s pohodlnou ovladatelností, což ho činí ideálním doplňkem vaší domácí zábavy.